edarabbanner

هدف از ریختن و پاشیدن به سازمان خدماتی چیست؟ روز جدید

حدود 600 نفر از مدیران کل، مداحان، استانی و شهرستانی این سازمان از 31 منطقه و حدود 360 شهر مختلف با هزینه این سازمان با هواپیما، اتوبوس، مینی بوس و خودروهای سواری ادارات تدارکات به تهران سفر کردند تا وجود داشته باشد. هماهنگی بین آنها

این در حالی است که برگزاری چنین رویداد پرهزینه ای در حوزه سلامت نه تنها بی سابقه است. اما در شرایطی که این سازمان در کار روزانه خود به کار بدون بدهی مشغول باشد، لزومی ندارد.

علاوه بر این، یکی از مهم ترین تحولات کرونا در جامعه، نهادینه شدن فرهنگ برگزاری جلسات آنلاین با کمترین هزینه ممکن است که یقیناً یک دستگاه خدمات رسان و یک سازمان امدادی است که همواره با مشکل مواجه است. فقدان اعتبار، می تواند به این ترتیب بیشتر هزینه های رویداد را پوشش دهد.

روز اول این مراسم با اشتراک 500 تن از رهبران این سازمان از سطوح مختلف رهبری در تالار وزارت امور داخله برگزار شد که وزرای امور داخله، عدلیه و حفاظت اجتماعی نیز در آن حضور داشتند.

بررسی و مطالعه متن سخنان وزرای حاضر در این مراسم نشان می دهد که حرف جدیدی که برگزاری این رویداد پرهزینه را توجیه کند و منجر به برگزاری آن شود، بیان نشده است.

در مورد هزینه نیم روز اول رویداد، هزینه سفر، ناهار 700 نفر به همراه یک پذیرایی مفصل صبحگاهی کافی است تا نیاز به برگزاری آن را درک کنید و به این سؤال پاسخ دهید که آیا رویداد مربوط به چیست؟ آیا نمی توان آن را از طریق جلسات آنلاین تحویل داد؟

اما اوج ایجاد رفاه، تداوم باشگاه در هزارآباد ساری و انتقال همه مهمانان از تهران به صومعه سرا مازندران بود. ادامه ماجرا را «مشاوره علمی و عملی فرمانداران» نامیدند و صدها نفر را دو روز به ساری بردند، انگار در تهران فرصتی برای انتقال مفهوم و کاهش هزینه سفر دو روزه برای صدها نفر.

اگرچه نام رویداد عالی است. اما گزارش های منتشر شده در سایت سازمان بهداشت کشور متأسفانه نشان می دهد که این مراسم از محتوای غنی برخوردار نبوده و همه اینها صرف صحبت و صحبت در موضوعاتی مانند «نظام رسانه ای شبکه سازی در بهزیستی، نحوه پاسخگویی شده است. به مکاتبات نمایندگان شورای اسلامی و راهنمای سفر موثر.» مشخص شد که اینها موضوعات اصلی این سازمان است و با چند جزوه و جلسات آنلاین قابل بیان است.

در یکی از گزارش های سایت این سازمان آمده است «در پایان این مراسم، رئیس سازمان بهداشت با مدیران شهری گفت و گو کرد». فرض کنیم این مکالمات در فضای مجازی و تلفنی با کمترین هزینه ممکن بود.

به هزینه روز اول مراسم، هزینه ایاب و ذهاب شمال، دو روز هتل، غذاخوری، سوغاتی 600 نفره و هزینه رفت و برگشت را اضافه کنید و در نظر بگیرید که تمامی شرکت کنندگان در این رویداد نیز سه نفر باشند. . روزهای حقوق ماموریت

همچنین غیبت مدیران مراکز بهداشتی و درمانی، بی تفاوتی مشتریان، تعلیق کلیه کارها و عدم پاسخگویی به مشتریان در این ایام را نیز باید بر هزینه معنوی این رویداد – که البته از محل پرداخت مردم پرداخت می شود، اضافه کرد. جیب ها

اگر نگوییم برگزاری این مراسم در دو قدمی انتخابات معنایی مربوط به انتخابات دارد. اما می توان گفت که تماس با مقامات مدیریتی از سراسر کشور، نمایش بزرگ قدری در مقابل رهبران و زیردستانش بود که هزینه آن را از جیب مشتریان پرداخت می کرد. اگرچه درآمد فقط شامل یک نفر می شود.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما