خرید بک لینک قوی و مؤثر

شما باید این تعداد بک لینک را معیار خود قرار دهید یعنی نباید بیش از 200 لینک خارجی بسازید. هرچه یک صفحه به محتواهای معتبرتری لینک بدهد گوگل نیز اعتبار و ارزش بیشتری را به آن سایت اختصاص خواهد داد. اگرچه این موتور جستجو لینک دهی به سایت های با کیفیت و ارزشمند را جزو فاکتورهای رتبه دهی محسوب نکرده است؛ اما چنین کاری تاثیرات مثبتی بر ظاهر شدن سایت در نتایج جستجو خواهد داشت. اگرچه بک لینک و ریپورتاژ آگهی از نظر حجم محتوای نوشته شده با یکدیگر متفاوت هستند؛ یعنی رپورتاژ طولانی تر از بک لینک می باشد. با این حال اصلی ترین وجه تفاوت آنها در این است که رپورتاژ در حقیقت یک بک لینک دائمی محسوب شده که هیچگاه حذف نمی شود. به همین دلیل با اعمالی همچون خرید بک لینک که در سئو سایت امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد، مخالف است.

اگر بک لینک پروفایل سایت شما تعداد قابل‌توجهی لینک ایرانی داشته باشد می‌توانید از بک لینک خارجی هم استفاده کنید. بهترین حالت استفاده از لینک‌های خارجی در سیستم لینک سازی از نوع PBN است که در آن به دلیل مخفی بودن روند لینک سازی احتمال پنالتی شدن بسیار کم است. آن‌ها همانند نمونه‌های کوتاه‌مدت عمل نموده و هیچ امتیازی را برای وب‌سایت شما به ارمغان نمی‌آورند.

بنابراین، در انتخاب و خرید بک لینک‌ها به دقت عمل کنید و همواره روی راهکارهای قانونی و با کیفیت تمرکز کنید. در نهایت، خرید بک لینک می‌تواند یک استراتژی موثر در بهبود SEO سایت شما باشد، اما توجه داشته باشید که این فقط یکی از عوامل موثر در بهینه‌سازی است و باید با سایر روش‌ها و عوامل مرتبط همراه شود. بنابراین لازم است که لینک‌سازی را به کمک یک مجموعه حرفه‌ای و کاربلد انجام دهید  تا خیلی سریع به نتیجه دلخواه خود برسید. آیا وب سایت شما با وجود محتوای با کیفیت و تعداد بالا ، باز هم آمار قابل قبولی در نتایج جستجوی گوگل ندارد؟نگران نباش. متاسفانه سودجویان بسیاری هستند که با استفاده از این بک لینک ها یک سایت را به سرعت بالا آورده و پروژه را تحویل و بلافاصله اصرار شدیدی به تسویه حساب می کنند.

با خرید بک لینک ویکی پدیا فارسی احتمالا شما ظرف 30 روز اول بعد از انتشار تاثیر آن را خواهید دید. این شیوه از لینک بیلدینگ بسیار مضر و حتی خطرناک می باشد؛ بنابراین اگر به موفقیت، رتبه و سلامت وب سایت اینترنتی خود اهمیت می دهید؛ اصلاً به سراغ این گونه لینک های بد و غیر مفید نروید. در حالی که بک لینک در واقع یک لینک خروجی و مستقیم از یک سایت به صفحه ای در سایت دیگر است. به منظور استفاده از بک لینک انتشار تنها یک کلمه از لینک سایت شما در سایتی دیگر کفایت می کند؛ زیرا این گونه کاربر به وسیله آن لینک یه صفحه سایت شما هدایت خواهد شد. پیش از معرفی انواع بک لینک گیری بد نیست مقایسه کوچکی میان لینک و بک لینک داشته باشید. به منظور آشنایی با لینک باید بگوییم هر متن و تصویری که با کلیک بر آن به صفحه ای دیگر منتقل شوید را لینک می نامند.

عموما بک لینک های رپورتاژی و دانشگاهی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و بعد از آن می توان به نوع فروم و پروفایلی اشاره نمود. از آن جایی که گوگل به سایت های دانشگاهیاعتماد دارد، این بک لینک ها می توانند اعتبار و ارزش بالایی را به سایت شما منتقل نمایند. پکیج حرفه ای افزایش دامین آتوریتی (DA)، باعت ایجاد یک تحول در کیفیت سایت شما می شود. پروفایل بک لینک نیز با رعایت برخی شرایط می تواند جزو پروژه لینک بیلدینگ مفید برای سایت باشد. ما در ایران وب لایف در پکیج های خرید بک لینک با رعایت تمامی موارد طبیعی بودن، از سایت های معتبر بک لینک پروفایلی دریافت می کنیم. ایجاد یک لینک از نوع فالو، علاوه بر اینکه در سئو و امتیازات سایت مقصد تاثیرگذار است، در سئوی سایت مبدا نیز موثر است.

به هر حال، اگر به صاحبان سایت این امکان را ندهید که هنگام بررسی تجزیه و تحلیل های خود، ترافیک ارجاع شما را ببینند، نمی توانند بدانند که از طرف شماست. برای پیدا کردن فرصت‌های موجود، می‌توانید پروفایل لینک رقیب خود را آنالیز کنید تا ببینید چه کسی به آنها لینک می‌دهد اما به شما نه. اما روشی که ما استفاده می کنیم بهترین جواب را به شما خواهد داد و پیشرفت خود را خیلی زود خواهید دید.

با این حال، باید در نظر داشت که خرید بک لینک های لینک سازنده باید به صورت معقول و با استفاده از روش های سفید (White Hat SEO) انجام شود. برخی از روش های مشکوک خرید بک لینک های لینک سازنده ممکن است منجر به پنالتی گوگل شود و به جای بهبود رتبه وبسایت، باعث کاهش آن شود. همچنین، ممکن است با این سوال مواجه شوید که آیا خرید بک لینک قوی و مؤثر قانونی است یا خیر. باید به این نکته توجه کنید که خرید و فروش بک لینک در بسیاری از موارد ممنوع است و می‌تواند منجر به مجازاتی شود.

تگ Alt کمک می کند که اگر کاربر شما به هر دلیلی نتوانست عکس را لود کند با استفاده از متنی که در این عکس به عنوان موضوع قرار داده اید متوجه شود که چه عکسی را نتوانسته مشاهده کند. این لینکها تنها با یک کلیک خواننده را به سمت محتوای مورد نظر هدایت میکنند که در این حالت سفارش بک لینک میتوان به رتبههای بالای گوگل دست یافت. بررسی کنید که آیا این سایتها در صفحات جستجوی مرتبط با کلمات کلیدی شما حضور دارند و آیا لینکها به طور معقول و مناسب در محتوای آنها قرار می گیرند. همچنین، به عواملی مانند رتبه دامنه، میزان ترافیک و برتری سئوی آنها توجه کنید.

پس همواره سعی کنید به سایت هایی بک لینک دهید که دارای محتوا با کیفیت و بلند هستند. تعداد دامنه های لینک داده شده به سایت شما یکی از مهم ترین عوامل رتبه بندی در الگوریتم های Google است. در این صفحه می‌توانید با وارد کردن حداکثر ۵ آدرس سایت، ببینید که چه آدرس‌هایی به این رقبا بک لینک داده‌اند. زمانی را برای بررسی این قضیه بگذارید که چرا نام شما در سایت‌های آنها نیامده و اگر مشکلی وجود دارد برطرف کنید تا یک بک لینک باارزش از آنها دریافت نمایید. اگر شما محصولات دیگران را می‌فروشید، باید منتظر گرفتن بک لینک از طرف آنها هم باشید. بسیاری از سازندگان و تأمین کنندگان در سایت خود صفحه‌ای دارند که در آن فروشندگان خود را معرفی می‌کنند.

امروزه تمامی اهل فن در سئو به اتفاق بر این عقیده اند که بک لینک، موثرترین عامل و فاکتور برای پیشرفت و ارتقا جایگاه یک کلمه در نتایج جست و جو است. شما میتوانید با استفاده از سیستم لینکیار، به راحت ترین روش ممکن از معتبرترین سایت های ایرانی، بدون جریمه شدن و متناسب با موضوع کاری خود اقدام به خرید بک لینک و خرید رپورتاژآگهی کنید. ما همواره پاسخگوی عزیزان در مورد بک لنیک ها و هرگونه سوال احتمالی آن ها می باشیم. بک لینک‌هایی که متخصصان سئو آن‌ها را با کیفیت توصیف کرده و گوگل آن‌ها را رأی به اعتبار وب‌سایت شما به حساب می‌آورد.

یکی از بهترین روش ها برای ساخت بک لینک، ریپورتاژ آگهی می باشد که باید آموزش رایگان تولید محتوا سایت را گذرانده و بتوانید محتوایی مناسب را تولید نمایید. نمایش در صفحه نتایج گوگل و رسیدن به رتبه اول این موتور جستوجو، احتمالاً خواستهای است که خیلی از مدیران مارکتینگ به دنبال کسب آن هستند. این امر در درجه اول شامل تهیه محتوای منظم و منحصربه فرد برای وبلاگ سایت و به روزرسانی مطالب در صفحات موجود برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو است. در سئو یا بهینهسازی کلاه سفید سعی میکنیم با حفظ شرایط و قوانین و تکنیکهایی که از جانب گوگل تعریف شده است، رتبه سایتمان را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهبود ببخشیم. حقیقت هنوز هم استفاده از این نوع روش های سئوی کلاه سیاه راه موثری برای افزایش رتبه وب سایت ها در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ است. خرید بک لینک دائمی یک استراتژی خوب و موثر برای افزایش سئو سایت هنوز هم مطرح است.

زیرا این سایت ها علاوه بر شما لینک های خارجی زیادی را به سایت های دیگر نیز می فروشند؛ و همین موضوع از ارزش و اعتبار فرآیند بک لینک سازی می کاهد. خرید بک لینک های رپورتاژی وبلاگی جزو ارزان‌ترین و موثرترین بک لینک های معتبر و با کیفیت به شمار می رن. رپورتاژهای وبلاگی هم به رپورتاژهایی گفته می شه که در وبلاگ های ایرانی منتشر می شن. به همین خاطر، بک لینک هایی که از این رپورتاژها دریافت می کنید، بک لینک رپورتاژی وبلاگی نامیده میشه. به عبارتی تیم نشونت شبکه ای از وبلاگ های فعال، به روز و قوی در سرویس های مختلف وبلاگی ایرانی رو در اختیار داره که شما قادر هستید در این وبلاگ ها هم اقدام به ایجاد بک لینک وبلاگی به صورت رپورتاژی کنید. در مجموعدبا این تفاسیر در مورد رپرتاژ ها می توان گفت که چون بکلینک مورد نظر شما در دل محتوایی مرتبط با موضوع کاریتان قرار می گیرد، می توان گفت که لینک سازی در این حالت کاملا طبیعی است.

به علاوه، وقتی رقبا به سایت شما لینک می دهند، این امر اعتبار سایت شما را به گوگل نشان می دهد. وقتی بک لینک شما از سایت های مرتبط با صنعت شما باشد، تأثیر سایت شما بر روی رتبه بندی جایگاه شما بیشتر از پیوند به سایت های تصادفی خواهد بود. بک لینک مرتبط زمانی است که بین وبسایت شما و وبسایتی که از آن بک لینک دریافت می کنید ارتباط موضوعی وجود داشته باشد و یا انکرتکست بک لینک حاوی کلمه کلیدی صفحه مقصد بک لینک باشد. این مسئله باعث می شود که لینک های ساخته شده توسط شما دارای ارزش بیشتری شوند و نهایتا دامیت اتوریتی و پیج اتوریتی سایت اصلی را در مرحله بعد تقویت نمایند. Page Authority (پیج اتورریتی) دقیقاً همان تعریف DA را دارد با این تفاوت که در اعتبار دامنه، میزان اعتبار کل دامنه سنجیده شده است اما در اعتبار صفحه تنها ارزش همان یک صفحه در نظر گرفته می‌شود. بنابراین بهترین حالت گرفتن بک لینک از یک سایت معتبر این است که در یک صفحه با ارزش آن لینک سازی کنید.

به عبارتی می توان به کمک پکیج های خرید بک لینک خارجی و قوی، بک لینک هایی ایجاد کرد که می تواند در قدرتمند شدن لایه های لینک سازی موثر باشند. اغلب بک لینک های خارجی در حال حاضر از نوع تقویتی هستند که در پلن های لینک سازی مختص به خودش در همین صفحه قابل مشاهده است. به عنوان مثال وردپرس، تامبلر ، Evernote ، Diigo ، Medium ، Site123 و خیلی از سایت های دیگری که در دامنه اصلی شان به اندازه کافی بک لینک دارند و گوگل آنها را جریمه نمی کند. علاوه بر اینکه این بک لینک ها کمک می کنند در انکور تکست های لینک شده رتبه بگیریم. از معیار‌های دیگر گوگل برای شناسایی سایت‌های متخلف در زمینه خرید بک لینک بررسی تعداد لینک‌ های ورودی به سایت شما در یک بازه زمانی مشخص و زمینه کاری سایت‌ های مرجع است.

فروش عمده کالا

این نوع لینکسازی به اندازه یک ریپورتاژ آگهی نمیتواند برای سئو موثر باشد ولی تنوع در گرفتن بک لینک نکته ای هست که نباید از آن غافل باشید. البته دقت کنید این کار را نباید مکرر و به صورت غیرطبیعی انجام دهید، زیرا گوگل معتقد است لینکسازی باید روند کاملا طبیعی داشته باشد و هرگاه متوجه رفتاری غیرطبیعی شود، شما را توبیخ خواهد کرد. اینکه ما عبارت انکرتکست را چه چیزی بنویسم که نه سیخ بسوزد و نه کباب (یعنی هم مرتبط با موضوع باشد هم به مقاصد ارتقاء سئو ما کمک بکند) خود مهارت مهمی است که در مقاله ای جدا به آن خواهیم پرداخت. در قسمت بالاتر اشاره کردیم که یکلینک فالو، هم بر سایت مبدا و هم بر سایت مقصد، تاثیرگذار است. بک لینک های انبوه خارجی به کمک برنامه GSA SER و لینک لیست ما تحت‌عنوان GSA SER verified list ایجاد می‌شوند. در هنگام ایجاد لینک‌ها به حل کپچا و ریکپچای گوگل احتیاج است که از برنامه GSA Captcha Breaker و برنامه XEvil استفاده می‌شود.

متاسفانه خیلی از دوستانی که سایت شان تازه تاسیس است به خرید لینک روی می آورند و در همان ابتدا، کاری می کنند که هیچ وقت سایت شان به جایگاه واقعی اش در نتایج جست و جو نرسد. یکی از مهم ترین ویژگی های این پکیج، امن بودن آن است، چرا که علاوه بر تنوع بالا، کاملا مطابق الگوریتم های گوگل ساخته می شود. از آن جایی که این پکیج گوگل را مشکوک نمی کند، تاثیر بسیار خوبی بر سایت شما می گذارد. در نهایت، باید توجه داشت که خرید بک لینک های لینک سازنده نباید به عملکرد طبیعی وبسایت شما تأثیر منفی بگذارد.

در پنل فروش راش وب میتوانید علاوه بر مشاهده سایت های رپورتاژ آگهی و بک لینک تمام صفحات از پلان های پکیج لینک سازی در لایه دوم یا سوم استفاده نمایید. بک لینک را می توان یکی از روش های بسیار مناسب برای سئو سازی سایت و افزایش بازدید کنندگان سایت های اینترنتی دانست. بک لینک شامل دریافت لینک از سایت های پر بازدید که عمدتا سایت های خبری بوده، می باشد. خرید بک لینک به صورت پیوسته و پیشروانه می‌تواند به شما کمک کند تا رتبه وبسایت خود را بهبود بخشید.

گوگل با توجه به اعتبار سایت مبدا، امتیاز و نمره‌ای به سایت مقصد اختصاص می‌دهد. همچنین، می‌توانید از خدمات مشاوره و خرید بک لینک از طریق شرکت‌ها و وبسایت‌های مختص در این حوزه استفاده کنید. این شرکت‌ها با بررسی محتوای سایت و هدف شما، بک لینک‌های مناسب را برای شما پیدا می‌کنند و با قراردادن آنها در سایت‌های مرتبط، رتبه سایت شما را بهبود می‌دهند. لینک سازی در چند مرحله یا لینک سازی لایه ای بهترین و طبیعی ترین نوع لینک سازی می باشد که مطابق نقشه ها و مپ های متنوع و چند لایه ای ایجاد می شوند. چنانچه قصد دارید با این متد به طور کامل آشنا شوید پیشنهاد می کنیم به صفحه لینک سازی چند مرحله ای مراجعه نمائید. پس از ایجاد بک لینک های لایه اصلی در تمامی پکیج‌ها، تعدادی بک لینک چندلایه ای تقویتی نیز برای آنها ایجاد خواهد شد.

هر لینک به صورت پیش فرض Dofollow محسوب میشود مگر آنکه در کد HTML آن از ویژگی Nofollow استفاده شده باشد. سعی کنید گول ارزانی را نخورده و از یک سایت معتبر و مطمئن اقدام به خریدبک لینک نمایید. بک لینک های خود را هر 6 ماه یک بار چک کرده و از پاک نشدن آن ها اطمینان حاصل نمایید. افرادی که سایت های تازه تاسیس دارند بهتر است که به صورت ناگهانی و با حجم بالا اقدام به خرید بک لینک نکنند، چرا که علاوه بر نداشتن هیچ سودی برای سایت، می تواند باعث پنالتی شدن آن نیز بشود. بیش از 3 ماه از تاسیس سایتتون گذشته و تولید محتوای کافی داشتین و تمامی موارد سئو داخلی انجام شده ولی هنوز رقبا از شما جلو میزنند ؟ با لینک سازی رقابتی رشد سایتتان را شتاب دهید . در بحث لینک سازی خارجی ما چند نوع روش داریم که در ادامه با 3 روش مفید آن اشنا خواهیم شد که بسیاری از سئو کاران از این روش های استفاده میکنند.

برای ایندکس کردن لینک‌ها، به‌صورت لایه‌ای لینک‌سازی می‌شود و هم‌چنین از برنامه GSA SEO Indexer نیز در کنار آن استفاده می‌شود. برای محتواهای لایه دوم و سوم از برنامه GSA Content Generator استفاده می‌شود که به کمک آن می‌توان محتوای یونیک اما با خوانایی کم تولید کرد اما برای لایه دوم و سوم گزینه مناسبی است. وقتی صحبت از طبیعی سازی لینک سازی میکنیم، باید فاکتورهای زیادی رو ملاک قرار بدیم. بک لینک های شما فقط روی چند کلمه کلیدی خاص و برای چند صفحه خاص ساخته نمی شوند. از همین قضیه می توان متوجه آن شد که میزان بک لینک های یک سایت نشان دهنده اعتبار آن سایت است که باعث شده سایت های زیادی به آن اشاره کنند و گوگل هم از همین معیار می تواند برای سنجش اعتبار سایت مورد نظر استفاده کند.

اگر بخواهید تفاوت بک لینک نوفالو و بک لینک دوفالو را ببینید، تصویر زیر کمکتان می‌کند. هرچقدر سایت های بیشتر و معتبرتری به صفحات شما لینک داده باشند شانس شما برای کسب جایگاه در نتایج گوگل بیشتر خواهد شد. با توجه به گسترش روزافزون خریدهای اینترنتی، سایت‌های فروشگاهی هم رو به افزایش هستند.

بک لینک‌هایی که با کیفیت بالا و قوی خریداری می‌شوند، به عنوان یک سیگنال مثبت برای موتورهای جستجو عمل کرده و سبب می‌شود تا رتبه وبسایت شما در نتایج جستجو بهبود یابد. این لینک‌ها تحت عنوان “لینک‌های ورودی” شناخته می‌شوند و از طریق صفحات دیگری به سایت شما وصل می‌شوند. در پروسه های لینک بیلدینگ الزاماً نیازی به ایجاد بک لینک در سایت های ایرانی نیست.

خرید 1عدد رپورتاژ آگهی ارزان

برای همین موضوع ما در نشونت سعی کردیم سرویس های خرید بک لینک در امن ترین حالت ممکن رو در اختیار شما قرار بدیم. بک لینک های ویکی جزو بک لینک های معتبری به حساب میان اما لازم هست با یک شیوه صحیح ایجاد بشن. ما در نشونت از سرویس های ویکی (wiki article) برای تقویت شبکه لینک سازی استفاده می کنیم که می تونید این بک لینک رو به صورت جداگانه هم سفارش بدید. بک لینک های پروفایلی دستی اغلب در لایه اصلی و مستقیم به سایت شما لینک میدن و شامل سایت های قوی هستند که قدرت و آتوریتی دامنه بالایی دارند. هم چنین ما پس از خرید بک لینک راهنمایی هایی برای موفقیت وب سایت شما ارائه خواهیم نمود.

مشاوره و رفع نگرانی های شما در رابطه با سایتتون کاملا رایگانه و میتونین با خیال راحت با ما مشورت کنین و در صورت تمایل اقدام به سفارش کنید . لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

  • ولی این بک لینک‌ها باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند تا بتوانند اثرگذاری موردنظر خود را ارائه دهند.
  • با این حال اصلی ترین وجه تفاوت آنها در این است که رپورتاژ در حقیقت یک بک لینک دائمی محسوب شده که هیچگاه حذف نمی شود.
  • در سال های گذشته، صاحبان کسب و کارها به ساخت و ایجاد لینک در سایت های خود اشتیاق نشان داده و ارزش خرید بک لینک دائمی و رپورتاژ را بیشتر از گذشته درک کرده اند.
  • این شرکت‌ها با بررسی محتوای سایت و هدف شما، بک لینک‌های مناسب را برای شما پیدا می‌کنند و با قراردادن آنها در سایت‌های مرتبط، رتبه سایت شما را بهبود می‌دهند.
  • از لحاظ نتیجه هم این کار کاملا مطمئن و اصولی هست و نتیجه مناسبی رو به همراه داره.

XSEO.IR سفارش لینک سازی بک لینک های لینک سازنده یک روش مهم در بهبود رتبه و جلب ترافیک وبسایت شما است. این روش، بازگشت لینک ها به سایت شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا در نتایج جستجوی گوگل و دیگر موتورهای جستجو بهتر دیده شوید. با خرید بک لینک های لینک سازنده، شما می توانید بک لینک های با کیفیتی را که به سایت شما ارجاع داده می شوند را جذب کنید.

سئو فاکس سئو سایت – سئو وب سایت – SEOFox.ir

خرید بک لینک باکیفیت یکی از کارهایی است که تمامی وب سایت های موفق انجام می دهند، حال که فهمیدیم بک لینک در سئو سایت مهم است بیایید باهم مزایای خرید بک لینک را بررسی کنیم و ببینیم که چرا اصلا باید بک لینک خریداری کنیم. افزایش رتبه سایت و رنکینگ وب سایت شما با سئو حرفه ای قطعا قبل از راه اندازی وب سایت و سئو و بهینه سازی شما به مشاوره سئو حرفه ای نیاز دارید. نکته مهم اینجاس که شرکت های بزرگ با توجه به حجم بالای پروژه و نبود نیروی کار عموما توان اجرا و عملیاتی کردن کار هارا ندارند به همین دلیل در سفارش خود نسبت به خواسته و هزینه های ارائه شده دقت بفرمایید. هدف سئو هدف مند کردن کلمات کلیدی و سوق کاربران به صفحات مورد نظر میباشد که در نهایت باعث بالا رفتن در صفحات موتور های جستوجو گر میشود. در واقع، گوگل نشان میدهد که در صورت محبوبیت برند شما، احتمال زیادی وجود دارد که وبسایتهای خبری (گزارشی) درباره شما پست کنند و کاربران را به وبسایت برند شما معرفی کنند.

مطالعات نشان می‌دهند که وقتی مخاطب نام برند شما را بشنود یا بخواند، احتمال خرید او از شما خیلی بیشتر از زمانی است که نام برند شما را ندیده یا نشنیده باشد. با خرید بک لینک می‌توانید به سرعت و بهبود روند سئوی وبسایت خود کمک کنید و در مقابل رقبایتان پیشی بگیرید. با این حال، قبل از اقدام به خرید بک لینک، باید با مزایا و ریسک‌های این روش آشنا شوید. البته بک لینک های دائمی می توانند براساس تغییر در ساختار سایت بعد از مدتها حذف شوند که این امر برای هر سایت کوچک و بزرگی یک امری طبیعی و گزیر ناپذیر می باشد. نکته بعدی این است که بک لینک های با کیفیت خریداری کنید تا تاثیر مثبت بر روی سئو سایت بگذارند.

برای مثال استفاده مکرر از کلمه کلیدی «بازاریابی اینترنتی» چندان نتیجه‌بخش نیست، بلکه گسترش آن به چندین کلمه دیگر مانند بازاریابی دیجیتالی، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین نتیجه را رضایت‌بخش‌تر می‌کند. ساخت بک لینک بدون رعایت این فاکتورها که در ادامه بدان‌ها می‌پردازیم، جزء هدر رفت زمان، هزینه و انرژی سود دیگری به دنبال نخواهد داشت. پس تک‌تک آن‌ها را به خاطر بسپارید تا بک لینک‌های شما حرفه‌ای و کاربردی باشند. با سفارش این پلن ها برای شما یک پی بی ان (PBN) با هزینه بسیار مناسب و تاثیر گذاری بسیار بالا برای شما ایجاد خواهد شد. فرایند ساخت بک لینک برای سایت از هر روشی (مثلا خرید) باید پس از بهینه سازی زیرساخت سایتتان صورت پذیرد.

بک لینک‌ها به صورت پیوندهایی هستند که در یک سایت دیگر قرار می‌گیرند و با کلیک بر روی آنها، کاربر به سایت مبدأ منتقل می‌شود. اصطلاح بک لینک به عنوان لینک واژه‌ای است که از یک سایت دیگر به سایت مبدأ هدایت می‌کند. یک بار سئوی داخلی برای همیشه ، بررسی ساختار صفحات سایت شما ، سئوی تکنیکال ، سرعت لود ، تمرکز صحیح بر روی کلمات کلیدی و هدف گذاری با دقت . سئو داخلی گام اول در سئو است که اگر به طور صحیح انجام نشود بالا آمدن سایت در گوگل غیر ممکن است . بهینه سازی سرعت لود ، سئو تکنیکال و تمامی این موارد در سئوی داخلی موثر هستند اما برای گرفتن بهترین نتیجه بررسی یک متخصص و داشتن همه موارد با هم میتواند شما را با سرعت از رقبا جلوتر ببرد . لینک های کامنتی یا Comment Backlink به بک لینک‌هایی اشاره دارد که در قسمت کامنت‌ها یا بخش نظرات سایت‌ها قرار می‌گیرند.

هر چه کیفیت بک لینک های خریداری شده شما بیشتر باشد، احتمال بهبود رتبه و جذب ترافیک آلی بالاتر می‌رود. بک لینک (backlink) معمولاً inbound link یا incoming link (لینک ورودی به سایت) نامیده می‌شود. با این حال ، این تکنیک های ایجاد پیوند کلاه سیاه دیگر کار نمی کند زیرا گوگل در مورد آنها ذکاوت کرده است. در حقیقت ، لینک های “غیر طبیعی” بیش از حد ممکن است حتی مجازات مجازات برای سایت شما باشد. ممکن است فکر کنید که “اقتدار” ذهنی است ، اما گوگل برای اندازه گیری آن یک روش اساسی دارد و آن چیزی نیست جز بک لینک و بک لینک را میتوانید از طریق خرید بک لینک به دست آوردید.

  • لینک سازی خارجی و سئو داخلی حرفه ای سایت ، مشاوره در چینش سایت به بهترین سبک ممکن و بررسی صفحات شما تخصص ماست.
  • البته باید به این نکته توجه کنید که بک لینک‌هایی که بدون قرارداد و توافق قبلی خریداری می‌شوند، ارزش کمتری دارند و تأثیر کمتری در رتبه سایت شما خواهند داشت.
  • سایت تازه تاسیس دارید و میخواهید در نتایج گوگل ظاهر شوید ؟ این پلن بهترین گزینه برای شماست ، در این پلن با روش های تست شده به دامنه شما برای ایندکس شدن بهتر و به دست آوردن اعتماد گوگل برای شروع اولیه قدرت مناسب میدهد .
  • به همین دلیل کلیه کمپین های تقویتی سئوسل به صورت چند لایه ای اجرا می شوند به طوری که در لایه اصلی منبع تقویتی مورد درخواست شما ایجاد شده و در لایه های بعدی، لایه قبلی تقویت می گردد.
  • البته متاسفانه بیشتر این لینک ها هم بک لینک های موقتی هستند و برای دائمی کردن آنها باید هزینه بیشتری بپردازید.
  • برای پیدا کردن PA و DA سایت‌ها و صفحات مختلف می‌توانید از ابزار Moz Bar استفاده کنید.

هر وبسایت در شبکه PDN به منظور ارائه لینک به وبسایت‌های دیگر تنظیم شده است، گذاشتن یک مطلب یا قطعه محتوا در یکی از سایت‌های شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور ارتقای وبسایت هدف با قرار دادن یک بک لینک حاصل می‌شود. هدف از انجام این کار بهبود رتبه وبسایت در موتورهای جستجو و کسب اعتبار در حوزه مربوطه با استفاده از بک لینک‌های با کیفیت و منابع مرتبط است. با شبکه خبری مصنوعی XSEO که با محتوا و تصاویر یونیک آپدیت میشود و هر سایت روی یک آی پی جداگانه قرار دارد نیاز به رپورتاژ های خبری چند میلیون تومانی نخواهد بود.

لذا اگر به دنبال خرید بکلینک با کیفیت هستید، می توانید برای خدمات سئو سایت خود روی کمک ما حساب کنید. همانطور که مشاهده میکنید، علاوه بر بک لینک در این پکیج ها محصولات دیگری مثل شوسیال سیگنال و سوشیال بوکمارک هم دیده میشود. با توجه به زمان متفاوت و متناسب اجرای پروژه در هر یک از پکیج های بک لینک، تفاوت چندانی ندارد که عمر سایت شما چقدر باشد. اما جهت امنیت بیشتر لینک سازی، بهتر است حداقل ۳ ماه از عمر سایت شما گذشته باشد و سایت شما فعال بوده و ترجیحاً دارای کمی بک لینک معتبر دیگر نیز باشد. بنابراین در هر سری از اجرای کمپین های تقویتی، انتخاب لایه اصلی است که حائز اهمیت است و همواره پیشنهاد ما، استفاده از منابع متنوع جهت لینک سازی تقویتی می باشد. به همین منظور، تیم سئوسل در تمامی پکیج های برنزی، نقره ای، طلایی و الماس، کل فرآیندهای لازم جهت لینک سازی تقویتی را اجرا خواهند نمود.

با این کار به پنالتی گوگل، حتی در صورت آپدیت الگوریتم های گوکل، دچار نمی شوید. خرید بک لینک All in One شما را از هر پکیج بک لینک دیگری بی نیاز می سازد، چرا که این پکیج تنوع بسیار بالایی داشته و انواع بک لینک ها را پوشش می دهد. ولی برای رسیدن به این هدف باید بک لینک را از یک سایت مرتبط و با اعتبار بالا گرفته باشید. با بک لینک گرفتن از ویکی پدیا می‌توانید رتبه SEO سایت خود را بطور قابل ملاحظه ای بهبود ببخشید.

Xseo.ir سفارش لینک سازی خارجی ننشسته و بک لینک خریداریشده خود را که در قالب رپورتاژ ارائه دادهاید در تمامی فضاهای آنلاین موجود به اشتراک بگذارید تا کاربران بیشتری به آن دست یابند. حتی اگر بک لینک های دائمی برای سئوی سایت مفید باشند و باعث افزایش رتبه سایت شوند در صورتی که خزنده های موتورهای جستجو متوجه شوند سایت جریمه می شود. همانطور که می دانید سئو خارجی یکی از مهم ترین بخش­ها در سئو می باشد که بخش بزرگی از آن را بک لینک ها تشکیل می دهد. اگر این کار را انجام ندهید از تمامی رقیبانتان عقب خواهید ماند و فروش تان به شدت پایین خواهد آمد.

اگر دیدید نام شما در این صفحه و در لیست فروشندگان وجود دارد اما به سایت شما لینک نشده، می‌توانید با وبمستر سایت تماس بگیرید و از او بخواهید که به شما بک لینک بدهد. شما می‌توانید با آرشیو کردن خرید هایتان و تحلیل میزان تاثیر گذاری خرید لینک ها و رپورتاژ ها، تصمیم بهتری را در خرید های جدید اخذ کنید. شما می‌توانید با واگذاری جایگاه های تبلیغاتی خود، برای بنر ها و… سایت هایی هم هستند که واسطه ای برای رپورتاژ آگهی در سایت های بزرگ اند.

اگر خرید بک لینک از سایت هایی داشته باشید که مطمئن و معتبر هستند و بصورت دستی و دائمی لینک برای شما ایجاد می نمایند مطمئنا در مدت زمان کوتاهی (حدود دو هفته تا دو ماه) نتیجه ی مورد نظرتان را از لینکسازی دریافت خواهید کرد. رپورتاژ که ما به عنوان پلان خرید بک لینک دائمی از آن یاد می کنیم، در حقیقت طبیعی ترین و ایمن ترین نوع بک لینک به حساب می آید. XSEO.IR بک لینک با کیفیت بک لینک قوی و مؤثر یکی از راه‌های مهم برای بهبود جایگاه وبسایت شما در نتایج موتورهای جستجو است.

به بیان ساده تر لینک خروجی در یک وب سایت لینک ورودی برای یک وب سایت دیگر است و همینطور بالعکس! بسیاری آن را عاملی مهم و حیاتی دانسته و بسیاری نیز بر این باورند که عمر یک وب سایت تاثیر آنچنانی ندارد. این امر باعث می شود صفحات و سایت های مشکوک در افزایش رتبه بندی شما نقش نداشته باشند. برای این که لینک سازی خارجی به بهترین وجه بتواند سبب بهبود رتبه و تأثیر مثبت بر سئو شود، باید اصول و قواعد اجرای آن را فراگرفت و به خوبی با مفهوم آن و تأثیری که بر سئو دارد آشنا شد. فرآیند لینک سازی بخش بسیار مهم از هر استراتژی سئو است که اگر به روش های درست و اصولی انجام شود می تواند نقش مهمی در افزایش رتبه سایت شما در گوگل و جذب ترافیک داشته باشد.

  • بک لینک ها یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین فاکتور ها در تسریع و تثبیت روند سئو سایت شما هستند و می توان با استفاده از بک لینک، بعد از رعایت سئوی آن پیج از رقبای خود پیشی بگیرید.
  • این پلن ها بصورت ترکیبی طراحی شده اند، یعنی از چندین نوع سایت (دانشگاهی-فارسی مجله ای-فارسی قدمت دار-فارسی ugc-تقویت رپورتاژهای قبلی سایت شما) استفاده شده و همه بصورت رپورتاژی (که بهترین نوع لینکسازی هست) منتشر می شوند.
  • خرید بک لینک یکی از راه‌های مهم و موثر برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو است.
  • با انتخاب بک لینک‌های مناسب و با دقت، می‌توانید از این راهکار برای جذب ترافیک بیشتر، افزایش فروش و ارتقای اعتبار برند خود استفاده کنید.
  • اعتبار و قدرت برند، در جذب مشتریان جدید مؤثر است و باعث می‌شود که مشتریان فعلی نیز به شما وفاداری بیشتری داشته باشند.

بک لینک های این سایت معمولا بعد از گذشت چند ماه حذف می شوند، اما بک لینک های ویکی دمی دائمی بوده و صد در صد ایندکس می شوند. کاربرد اصلی بک لینک های کامنتی در بک لینک های لایه دوم و یا افزایش کیفیت بک لینک های رپورتاژی می باشد. خرید بک لینک کامنتی مناسب تمام سایت ها نمی باشد و اگر هدف شما از خرید این بک لینک ها رشد سایت است، توصیه می کنیم تعداد بالایی از این بک لینک ها را استفاده نکنید، چرا که می تواند باعث بالا رفتن حساسیت گوگل شود.

خرید بک لینک قوی و ارزشمند یک استراتژی مهم در بهبود رتبه سایت شما است، اما انتخاب منابع صحیح و مورد اعتماد، کلید تأثیرگذاری این روش است. با استفاده از بک لینک‌های قوی و ارزشمند، می‌توانید ترافیک سایت خود را افزایش داده و رتبه آن را بهبود بخشید. حتی در رقابت سخت با سایت‌های دیگر، خرید بک لینک قوی می‌تواند به شما کمک کند تا جایگاه بهتری را در نتایج جستجو داشته باشید. با این تفاسیر بسیار مهم است که شما برای خرید بک لینک خود از یک شرکت معتبر استفاده کرده تا علاوه بر باکیفیت بودن وبسایت های مورد نظر تا حد امکان با محتوای شما مرتبط باشند. در چنین شرایطی شما به مشتری حقیقی بیشتری هم دسترسی خواهید داشت و می توانید در ادامه فعالیت های لینک سازی پرقدرت تری را دنبال کنید. بطور کلی بک لینک ها به دو نوع فالو و نوفالو تقسیم بندی می شوند که در نوع فالو وبسایت لینک دهنده اعتبار دامنه شما را به رسمیت شناخته و تایید می کند.

بک لینک (که به آن لینک ورودی نیز گفته می شود) لینکی است که از وب سایت دیگری به وب سایت شما انجام شده است. از نظر بصری ، لینک می تواند در یک متن ، روی یک تصویر یا به عنوان یک دکمه قرار گیرد – تا زمانی که منبع یک وب سایت متفاوت باشد ، همه این اتصالات به عنوان لینک دهنده محسوب می شوند. پس تا اینجا فهمیدیم که در واقع بک لینک سازی یک تکنیک سئو است؛ اما روش‌های متفاوتی برای اجرای این تکنیک وجود دارد که یکی از آن‌ها خرید بک لینک است.

این لینک باید یک لینک قابل کلیک باشد تا موتورهای جستجو بتوانند آنها را به عنوان بک لینک شناسایی کنند. این روش اصلا توصیه نمی‌شود و با توجه به دائمی نبودنش، ممکن است حتی برای شما دردسرساز شود! پس اگر تصمیم به خرید بک لینک بدین صورت دارید، لطفا بیشتر فکر کنید و جوانب کار را کاملا بسنجید. به یاد داشته باشید که موثرترین و پایدارترین روش در لینکسازی، دریافت بک لینک های دائمی و طبیعی‌ است. موتورهای جستجو همچون گوگل، ارتباط بین سایت‌های مختلف را از طریق لینک‌های بین‌شان متوجه می‌شوند.

به طور کلی، خرید بک لینک قوی و مؤثر می‌تواند به شما در بهبود جایگاه و رشد وبسایت کمک کند. با انتخاب بک لینک‌های مناسب و با دقت، می‌توانید از این راهکار برای جذب ترافیک بیشتر، افزایش فروش و ارتقای اعتبار برند خود استفاده کنید. بک لینک‌های قوی می‌توانند به شما کمک کنند تا کاربران بیشتری به وبسایت شما هدایت شوند و در نتیجه، بازدید و فروش شما افزایش یابد. این بهبود در ترافیک وبسایت می‌تواند منجر به رشد کسب و کار شما شود و در نهایت، درآمد شما را افزایش دهد. به طور معمول متخصصین در حوزه سئو توصیه می کنند که تعداد لینک های مناسب برای یک متن 2 الی 5 عدد است.

این نوع لینک، برای سایت مقصد بک لینک یا لینک ورودی (internal link) و برای سایت مبدا که آن لینک را ایجاد کرده است لینک خروجی (external link) محسوب می‌شود. به عبارت دیگرهرگاه در یک سایت به سایت دیگری لینک ایجاد شد (یعنی کاربر با کلیک کردن بر روی آن از سایت مبدا به سایت مقصد منتقل می‌شود) این لینک برای سایت مقصد، یک بک لینک به حساب می‌آید. متداول ترین روشی که این فریلنسرها به کار می گیرند، این است که رپورتاژهایی را برای سایت شما (در سایت هایی که کارشان انتشار رپورتاژ آگهی است) منتشر می کنند.

راه‌های متفاوتی برای بدست آوردن و یا ساختن بک لینک وجود دارد که طبیعی بودن آن بسته به معیارهایی چون اعتبار دامنه، کیفیت محتواهای ارائه شده، زمان ساخت لینک، سن دامنه، تعداد لینک خروجی، آدرس آی پی سایت و … دارد. به طور کلی می‌توان گفت بک لینک طبیعی لینکی است که خود به صورت طبیعی ایجاد شده باشد و باعث بهبود جایگاه شما در نتایج موتورهای جستجو شود. همانطور که گفتیم، زمانی که یک وب سایت در بخشی از محتوای خود به وب سایت دیگری اشاره می‌کند (همراه با لینک آن وب سایت)، این عمل اصطلاحا بک لینک نامیده می‌شود.

این ساختارهای چندلایه ای، طبیعی سازی لینک سازی را به بالاترین حد خودش می رساند. همانطور که قبلا گفتیم شما می‌توانید از طریق خرید بک لینک قوی و باکیفیت از مزایای استفاده از آن بهرمند شوید. البته جهت خرید بک لینک نمی‌توان به تمام سایت های ارائه دهنده بک لینک اعتماد کرد.

به زبان ساده بک لینک هایی که از نوع Follow هستند، به گوگل می گویند که سایت مقصد متعبر است. بر این اساس طبیعتاً بک لینک های Follow ارزش بیشتری برای سایت شما خواهند داشت. اما باید توجه داشت که خرید بک لینک های لینک سازنده باید به صورت منظم و با استفاده از منابع معتبر صورت گیرد. برخی از روش های خرید بک لینک های لینک سازنده شامل خرید بک لینک های خارجی و داخلی، ایجاد وبلاگها و نوشتن مقالات مربوط به سایت شما در وبلاگ ها و سایت های دیگر است. یکی از مشکلاتی که ممکن است در خرید بک لینک تجربه کنید، این است که بک لینک‌هایی که خریداری می‌کنید، به سرعت ناپدید شوند و اثر آن‌ها بر روی رتبه وبسایت شما به طور موقت باشد. برای جلوگیری از این مشکل، بهتر است بک لینک‌هایی را خریداری کنید که به مدت طولانی حفظ شوند و به شما پایداری بیشتری بدهند.

اما به این نکته باید توجه کنید که اثر بک لینک ها بسته به زیرساخت SEO داخلی سایت شما می توانند بسیار متفاوت باشند. اما تشخیص این شرایط نیاز به آنالیز بک لینک دارد و اغلب هم به درد وب سایت های قدیمی میخورد که قبلا بک لینک زیادی ساخته باشند. با این توصیفات، پیشنهاد میکنم بدون پیشنهاد یک سئوکار به هیچ عنوان سراغ بک لینک های موقتی نروید. طبق چیزی که در تصویر مشاهده میکنید، قیمت بک لینک های فروشی این سایت از 8 هزار تومان آغاز شده و تا 1.200 هزار تومان هم ادامه دارد. البته متاسفانه توضیحات کاملی در این سایت وجود ندارد و نمیتوان تشخیص داد که هر پکیج بک لینک، شامل چه تعداد لینک است؟ بک لینکفا علاوه بر بک لینک های عادی، اقدام به فروش رپورتاژ و بک لینک های قالبی هم میکند.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما