شاید کمتر به طور مستقل به این روز جدید فکر می کرد

فوتبالیست های آبی پوست پایتخت که امید زیادی به تقویت جایگاه خود با یک پیروزی دیگر داشتند و حتی در دقیقه 25 توانستند به گل برتری برسند و بوی نتیجه بالا را بیش از پیش به قزوین بیاورند متاسفانه نیمه دوم سخت و خسته کننده بود.

شمس آذر که گل تساوی استقلال را به ثمر رساند، نشان داد که این تیم نه به استقلال وفادار است و نه به هیچ تیم دیگری و مصمم نیست تیمی شکست خورده باشد، به همین دلیل مقابل استقلال نشان داد. نیمه دوم. آبی پوشان و نشان داد که همچنان تیمی غیرقابل پیش بینی خواهد بود.

استقلال گل برتری آرمانی رمضان را به ثمر رساند و این استقلالی ها بودند که جشن را در ورزشگاه قزوین آغاز کردند و نمی دانستند که یک بار دیگر بهترین تیم میدان هستند، اما به نظر می رسید بازی همچنان ادامه دارد و باید. اینقدر باشد.آسان نیست.و با این سرعت تمام شد چون هنوز 60 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود.

شادی استغلولیان 15 دقیقه بیشتر طول نکشید و گل تساوی قزوینی ها مانند آب سردی بر تن این تیم بود که در خوشحالی پیروز شد و گویی به خواب رفت و جایگاه خود را به عنوان یک لیدر محکم دید اما گل تساوی تمام رویاهای فوتبالیست های آبی پوش را نابود کرد.

در زیر حملات آبی پوشان نه آنچنان قدرتمند بود و نه به نظر می رسید قدرت این تیم به شمس اوزار نرسد و او از نتیجه تساوی راضی نبود و قدرت تغییر را نداشت. نمره. نتیجه به نفع آنها بود تا 6 دقیقه وقت تلف شده هم نتوانست تساوی را برای هر دو تیم رقم بزند و استقلالی ها باید تساوی را تحمل می کردند و 2 امتیاز مهم این بازی را از دست می دادند.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما