معتبرترین کلینیک کاشت مو در تهران پیوند مو کاشت ابرو و کاشت ریش کلینیک vip

بنابراین بهترین دکتر کاشت مو در تهران کسی است که با توجه به شرایط فرد بهترین روش را برای پیوند موها انتخاب کند تا کمترین عوارض را به همراه داشته باشد و مراحل بهبودی سریع تر به اتمام برسد.

وجود دستگاه‌های متنوع، به‌روز و باکیفیت به معنای صرفه‌جویی در وقت و هزینه است.

این روش نسبت به سایر روش های کاشت مو طبیعی اثر بخشی بیشتری دارد، زیرا می توان از فولیکول ها به صورت فریز شده و در شرایط خاص نگهداری کرد و همین باعث می شود پزشکان از کاشت تعداد گرافت های کمتر مو نیز تراکم مو قابل قبولی دریافت کنند. SUT یکی از روش های کاشت موی سر است که بدون نیاز به جراحی و پانسمان انجام می پذیرد و از این رو طول درمان نیز در این روش تا حد چشمگیری کاهش می یابد. در حقیقت این روش زیبایی ، با جا به جایی موهای سر انجام می شود تا فضای خالی بین موها پر شود و تراکم موها به صورت یکنواخت قرار بگیرند.

کلینیک سعادت آباد

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین رزرو نوبت با شماره فوق تماس بگیرید و در کوتاه ترین زمان از خدمات با کیفیت کلینیک تندیس بهره مند گردید. ریزش مو در افراد مختلف، به دلایل متفاوتی از جمله علل هورمونی یا ژنتیکی رخ می‌دهد و باعث عدم رضایت فرد از ظاهر خود می‌شود. در مواردی که درمان ریزش مو بی‌فایده است می‌توان از روش کاشت مو استفاده کرد.

کاشت مو تهران

برای مشاوره و تعیین حدودی قیمت می توانید با مراکز کاشت مو تماس بگیرید. روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که بسته به شرایط متقاضی و مهارت پزشک متخصص یکی از موارد برای شما درنظر گرفته می شود. هر گونه اشتباه یا کوتاهی که از طرف پرسنل و پزشکان سر زده باشد به طور کامل جبران شده و این ضمانت محدودیت زمانی ندارد و در ادامه جهت راحتی حال مشتریان به خصوص در شرایط سخت اقتصادی امروزی، کاشت مو اقساطی هم انجام می‌شود.

بانک مو چیست ؟ قبل از اینکه به بررسی بانک مو بپردازیم، می‌بایست با فرایند کاشت مو آشنا شویم. در تکنیک‌های مختلف کاشت مو، از گرافت‌های مو در نواحی با تراکم بالا برای پر کردن نواحی کم پشت استفاده می‌شود…. نحوه خواب بعد از کاشت مو یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید به آن توجه کرد. در این زمان شما باید به پشت، عمودی، با سر و پشت بالا ترجیحاً با زاویه 45 درجه بخوابید.

یک مرکز درمانی علاوه بر پزشک باید دارای مدیران، پرستاران، کارشناسان پوست و مو و کادر اداری مجرب باشد تا بتوانند بهترین خدمات را به مراجعین و بیماران ارائه دهند. کادر خدماتی و اداری در یک مرکز درمانی مانند یک زنجیره عمل می‌کنند، به گونه‌ای که اگر شخصی وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد، تمام زنجیره دچاره اختلال می‌شود. برای مثال، اگر کادر اداری و پاسخگویی، مراجعین را به خوبی سازمان‌دهی نکنند، نظم کلینیک برهم خورده و این امر باعث می‌شود تا روند درمانی سایر بیماران به خوبی پیش نرود. از این رو، مهارت پزشکان و وجود تجهیزات و امکانات لازم، مهمترین عامل برای ایجاد حداکثر تراکم و نتایج عالی کاشت مو در یک کلینیک حرفه‌ای به شمار می‌رود.

در این روش با استفاده از رنگدانه‌ها، قسمت‌های خالی سر، پرپشت‌تر نمایش داده می‌شوند. در طول هفته‌ی اول بعد از جراحی، بهتر است بعد از حمام اجازه دهید موها به‌طور طبیعی خشک شوند.

کدام روش کاشت مو برای من مناسب است؟ روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد. دوره نقاهت طولانی وجود اسکار و جای ضخم و موادر اینچونینی موجب میشود انواع کاشت مو به وجد بیاید. در ادامه به معرفی روشهای مختلف میپردازیم که شامل FUE ، FUT ، FIT ، SUT و می باشد.

عکس مراحل رشد مو پس از کاشت

این عمل که تا چندین سال پیش فقط در حد ایده بود، امروزه تبدیل به یکی از عمل‌های جراحی سرپایی و بسیار سبک شده است. اما به دلیل به روز شدن روش ها و تجهیزات، در دسته عمل‌های زیبایی غیر‌تهاجمی قرار می‌گیرد.

در کلینیک خانه سفید، پرستاران با رفتار مودبانه خود بهترین برخورد را با مراجعین داشته و احترام زیادی برای بیماران قائل هستند.

براساس تجربه ثابت شده‎ است که مراکز معتبر کاشت مو همواره از حضور یک پزشک متخصص پوست و مو در کلینیک بهره‌مند هستند که نظارت کاملی روی کار و عملکرد دیگر پرسنل دارد.

کاشت مو به روش SUT چیست ؟ در تکنیک SUT، ابزارهایی کاملا اتوماتیک و یشرفته کار استخراج، جمع آوری، نگه داری و کاشت فولیکول ها را تحت نظارت جراح انجام می دهد. خیر، اما کاشت مو باید زمانی انجام شود که روند ریزش مو متوقف شده باشد. از آن جایی که روند ریزش مو معمولا از دهه بیست زندگی آغاز می شود و تا سی سالگی ادامه پیدا می کند، توصیه می شود بعد از سی سالگی کاشت مو انجام شود تا بهترین نتیجه را بگیرید.

بسیاری از متقاضیان زمانی که برای اولین‌بار با هدف کاشت مو به کلینیک مراجعه می‌کنند، سؤالات بسیار زیاد و استرس بالایی دارند. در این زمان اغلب کلینیک‌های معتبر ابتدا اطلاعات خود را در قالب بروشورها، مجلات و… در اختیار این افراد قرار می‌دهند.

کلینیک تخصصی پوست و موی صدف از سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت کرده و امروز پس از سالها فعالیت و کسب تجربه در این زمینه، به یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین مراکز زیبایی و سلامتی کشور تبدیل شده است. رویکرد ما، همراه کردن دانش و تخصص با تجربه است تا در برخورد با شرایط خاص هر مراجعه‌کننده، صحیح‌ترین مشاوره و بهترین خدمات ارائه شود. هدف این است که در نهایت، شما احساس بهتری نسبت به چهره و اندام خود داشته باشید.

در واقع کشور ترکیه در سال‌های اخیر تبدیل به مهد جراحی‌های زیبایی شده است. توریست پزشکی سالانه هزاران نفر را از کشور‌های مختلف دنیا برای کاشت بهترین کلینیک کاشت مو در تهران مو به ترکیه می‌کشاند. موها همیشه در گروه‌های ۱، ۲، ۳ و یا گاهی اوقات ۴ تار مو رشد می‌کنند که در افراد مختلف این تعداد می‌تواند متفاوت باشد.

به صرفه بودن هزینه‌ها

از خم و راست شدن زیاد، سرفه و عطسه‌ی شدید و حرکات سریع هم خودداری کنید. بعد از دو ماه موهای جدید شروع به رشد می کنند و بعد از شش ماه میتوانید نتیجه کاشت مو را ببینید. برای اینکه بتوان پیوندها را به خوبی کاشت کرد، کانال ها با عمق 1 تا 2 میلی متر باز می شوند. این تضمین می کند که واحدهای موی برداشت شده می توانند دقیقاً در جهت طبیعی رشد قرار گیرند.

البته تورم یا خونریزی تا حدی طبیعی است اما اگر بیش از 7 روز طول بکشد این امکان وجود دارد که فرد دچار عفونت شده باشد. اما اگر با هزینه عمل مشکلی ندارید اما احساس می کنید بهتر است مشاوره حضوری نیز قبل از فیکس عمل داشته باشید می توانید درخواست مشاوره حضوری داشته باشید و وقت مشاوره حضوری برای شما تعیین می شود .

بهترین سن برای کاشت مو زمانی است که دوره ریزش مو به اتمام رسیده باشد که معمولا تا سن ۲۵ سالگی مشخص می شود. دکتر دالوند پس از کسب دوره های تخصصی لازم در زمینه کاشت مو روش نوین میکرو sut (میکرو گرافت) را به صورت انحصاری و تخصصی با تجهیزات بزور و پیشرفته در ایران اجرا میکنند. عمل کاشت مو با بهترین روش های روز دنیا و با بهداشتی ترین و با کیفیت ترین دستگاه ها.

در صورت تغییر و آسیب دیدن مو یا عوارض احتمالی که ممکن است روی پوست شما ایجاد شود، باید مرتباً با پزشک در تماس باشید. بنابراین انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو در تهران به عنوان مهم ترین نکته شناخته می شود.

استفاده از تجهیزات مدرن پزشکی به دلیل ویژگی‌های خاص این دستگاه‌ها نیاز به استفاده از پزشکان ماهر داشته تا با تجربه خود بتوانند اثربخش‌ترین نتایج را رقم بزنند. آنالیز موقبل از انجام کاشت، پزشک باید ضخامت مو، تعداد فولیکول‌های سالم روی سر، رنگ مو و پوست سر را به دقت بررسی کند تا بتواند کارایی کاشت برای فرد را ارزیابی و پیش بینی کند.مثلا سفیدی مو میتواند بر نوع کاشت موی شما تاثیر بگذارد. مشاوره پیش از عملقبل از عمل در طول جلسه مشاوه با متخصص، مواردی مانند سلامت عمومی فرد مورد معاینه قرار می‌گیرد. پزشک متخصص کاشت مو مشخص می‌کند که جنس پوست و قدرت فولیکول‌های موی هر فرد برای کدام نوع کاشت مناسب است.

مسئله دیگر این است که هر فرد دارای پوست سر و بافت منحصر به فرد خود می باشد. به همین دلیل، پزشک متخصص کاشت مو، باید پوست سر فرد را به صورت دقیق مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد. او یک نمونه از رشته مو را گرفته و آن را برای آزمایش و تجزیه و تحلیل به آزمایشگاه ارسال می کند.

پیش‌تر اشاره کردیم که مجهزترین تجهیزات کاشت مو در تهران بدون داشتن کادری متخصص و کاربلد، توان پیوند موی موفق را ندارند. بهترین تجهیزات کلینیکی در زمینه کاشت مو تنها به دست عوامل متخصص منجر به نتیجه مطلوب می‌شوند. برای شناخت تیم پزشکی یک کلینیک نیز راه‌های مختلفی وجود دارد که پیش‌تر به آن‌ها اشاره شد. مهم‌ترین راه شناخت تیم پزشکی در کلینیک کاشت مو در تهران آگاهی از سوابق کاری آنهاست.

با توجه به حساسیت بالایی که در این فرآیند وجود دارد، کاشت مو باید در یک کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص انجام شود.

کاشت مو تهران

از چه سنی می‌توان به کاشت مو فکر کرد؟ اصلی‌ترین دلیل ریزش مو در سنین جوانی ژنتیک است. افرادی که پدر، برادر، عموها یا دایی‌های آن‌ها در سنین جوانی موهای خود را از دست داده‌اند احتمالا بیشتر از هر فرد… به علاوه شما می توانید تنها پس از 24 ساعت به سر کار و برنامه روزانه خود بازگردید. پس از گذشت 6 ماه تا یک سال پس از کاشت مو، مو به رشد و ضخیم شدن خود ادامه می‌دهد و تراکم موهای جدید بهبود می‌یابد.

  • در کاشت به روش FUT پزشک جراح یک نوار ۶ الی ۱۰ اینچی از پشت سر که حاوی موهای قوی میباشد را از ناحیه برداشته و پوست را توسط بخیه می بندد.
  • برخلاف روش FIT که هزینه زیادی نسبت به روش های دیگر کاشت مو دار، کاشت مو به روش FUT از ارزان ترنی روش های کاشت مو به حساب می آید در این روش فولیکول های مو یکجا برداشت شده و به جهت زمان کمتری که انجام می شود، هزینه هم کاهش پیدا می کند.
  • برای کسانی که ریزش موی قابل توجهی دارند، کاشت مو تنها راه اثبات شده برای بازگرداندن موهای از دست رفته و رشد واقعی مو به بخش‌هایی است که دچار طاسی شده‌اند.
  • در واقع افرادی که برای کاشت موی طبیعی در تهران مراجعه می‌کنند بایستی بانک موی مناسبی داشته باشند تا بتوانند نتیجه ایده آل و طبیعی از جراحی خود دریافت کنند.
  • بعد از عمل کاشت مو بهتر است برای رفتن به منزل یک‌نفر همراهی‌تان کند و سه روز اول را ترجیحا استراحت کنید.

به‌طوری‌که می‌توانیم تنها با چند کلیک ساده کلینیک‌های خوب و معتبر را در استان، شهر و منطقه زندگی خود پیدا کنیم. جستجو در وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی معتبر از بهترین راهکارها برای تحقیق هستند. به‎‌ طوری‎که می‌توان در آنجا با مشورت و پرسش‌وپاسخ با دیگر افراد اطلاعات مهمی را در رابطه ‌با کیفیت عملکرد این مراکز کشف کرد. نتایج عمل کاشت موی طبیعی دائمی است و باید ماندگاری طولانی مدت داشته باشد.

گرم و مرطوب نگه داشتن موضع برداشت مو کمک فراوانی به بهبود سريع‌تر زخم‌ها می‌کند و اسکار (جوشگاه) محل برداشت نيز کمتر مشخص خواهد شد. تا دو هفته سرتان را زیاد به‌سمت جلو خم نکنید چرا که پوست سر کش می‌آید و خطر به‌جاماندن جای اسکار و زخم در محل برداشت مو بیشتر می‌شود. دوام مو به این بستگی دارد که چقدر ناحیه گیرنده پذیرای فولیکول‌های اهدایی خود باشد.

علاوه بر این استفاده از روش‌های نوین برای کاشت مو نیز می‌تواند به عنوان یکی از مزیت‌های مهم در انتخاب کلینیک مناسب در نظر گرفته شود. مهم نیست کلینیکی که به آن مراجعه کرده‌اید از چه امکاناتی برخوردار است و پرسنل آن تا چه حد رفتار صمیمی و دوستانه‌ای با شما دارند، اگر احساس کردید قیمت‌ها نجومی بوده و بسیار بالاست به راحتی آن کلینیک را ترک کنید. چراکه مرکز کاشت موی خوب و معتبر در قبال خدماتی که ارائه می‌دهد، هزینه منصفانه و معقولانه‌ای از شما دریافت می‌کند. البته خدمات زیبایی تعرفه مشخصی دارد و هر ساله وزارت بهداشت حد استانداردی را برای آنها تعیین می‌کند.

قیمت کاشت مو دکتر رضایی با توجه به بانک مو، روش جراحی و عوامل مختلف دیگر متفاوت است که پس از معاینه به طور دقیق مشخص خواهد شد.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما
محتوای این وب‌سایت توسط فناوری‌های هوش مصنوعی از داده‌های اینترنتی تولید شده و ما هیچ مسئولیتی در قبال دقت آن نمی‌پذیریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.