چرا از آفاق سیروس استقبال می شود؟ خرید از بزرگترین فروشگاه زنجیره ای کشور چه ویژگی هایی دارد؟

عنوان 20 – فروشگاه های زنجیره ای “افق کروش” در محله شما واقع شده اند. چه در کلان شهری مثل تهران زندگی کنید و چه در یک شهر کوچک یا روستا زندگی کنید. اگر در بالاشهر پایتخت زندگی می کنید یا در قسمت جنوبی یک شهر کوچک زندگی می کنید، حتماً شعبه ای از فروشگاه های زنجیره ای در نزدیکی شما وجود دارد. ممکن است آنقدر نزدیک باشد که حتی بتوانید پیاده به آن برسید و اصلاً نیازی به استفاده از وسایل حمل و نقل نداشته باشید.

در واقع افوگ کروش در هر محله ای با شعار «همسایه های نزدیک به هم» به راحتی قابل دسترسی است. همچنین محبوبیت بالای مردم باعث شده تا مواد غذایی و اجناس این فروشگاه همیشه تازه باشند.

به جرات می توان گفت که اوفک کروش از معدود برندهای فروشگاهی است که بیش از 3000 شعبه دارد و در سراسر کشور پراکنده است. این تعداد شعب آفاق کوروش به حدی است که از کوچکترین روستاها تا بزرگترین شهرها را در بر می گیرد. فرقی نمی کند از کدام شعبه این فروشگاه بخرید، زیرا قیمت ها در تمام شعب «افوگ کروش» یکسان است که می تواند نشانه انصاف باشد.

یعنی یک روستایی در خرید و فروش از این فروشگاه مزیت و نعمت شهرنشین را دارد; از این منظر می توان اثر افوز کوروش را عدالت اقتصادی و عدالت اجتماعی دانست.

یک تامین کننده با تخفیف و پایهاین فروشگاه در کنار جذابیت و دوست داشتن بسیاری، انتخاب اقشار و اقشار مختلف جامعه برای خرید لوازم منزل بوده است. اگر فرصت خرید از افق کوروش را داشته اید، حتما متوجه شده اید که افراد با قیافه های مختلف از اقشار مختلف و موقعیت های اجتماعی مختلف از آن خرید می کنند. همانطور که یک فرد ثروتمند ترجیح می دهد از کوروش افق خرید کند، افراد طبقه متوسط ​​و حتی یک دهم پایین جامعه نیز مشتری این فروشگاه هستند.

در واقع آنچه در کنار فراوانی و گستردگی این مزیت را برای افق کوروش ایجاد کرده است، توزیع اقلام اساسی، هزینه کم و اعمال تخفیف های مختلف است. اگر یک بار از این فروشگاه خرید کرده باشید، حتما پیام هایی در مورد تخفیف های آن دریافت خواهید کرد. تخفیف برای چندین کالا اعمال می شود.

پخش با بالاترین کیفیت با قیمت رقابتیاز منظری دیگر می توان فروشگاه های زنجیره ای «افق کروش» را به نوعی پیشرو بازار خرده فروشی ایران دانست. این فروشگاه به عنوان بزرگترین فروشگاه کشور تلاش می کند تا با کیفیت ترین مواد اولیه را با نازلترین قیمت به دست خانوارهای ایرانی برساند. اکثر شعبه های «افق کروش» چندان بزرگ نیستند و شاید قفسه های این فروشگاه به اندازه هایپرمارکت ها شلوغ نباشد، اما اجناس و اشیایی که در این قفسه ها قرار می گیرد به گونه ای است که نیازهای اولیه مردم را برطرف می کند.

آن طور که مدیران این مجموعه می گویند، مدلی که در افق کوروش انتخاب شد، بر اساس تنوع گسترده برند نبود. این فروشگاه ها مساحت استانداردی در حدود 200 متر مربع دارند و به همین دلیل ظرفیت فروشگاه ها محدود است. در چارچوب مفهومی افق کروش، تنوع برند یک مزیت کلیدی در نظر گرفته نمی شود. برعکس این قیمت و کیفیت کالاهاست که در اولویت این فروشگاه تخفیفی قرار دارد.

بنابراین، شما به عنوان یک مشتری می توانید هر چیزی را که می خواهید در مدت زمان کوتاهی خریداری کنید. از محصولات پروتئینی و برنج و سویا گرفته تا کره و شیر و غیره. در واقع در این فروشگاه اجناس و وسایل مورد نیاز مردم و خانوارها به راحتی در دسترس است.

برگزاری جشنواره ها و اجرای موفق پروژه کاتالوگ الکترونیکیعلاوه بر همه اینها، گستردگی و تعدد بخش ها در کنار این که فروشگاه افق کوروش همیشه یک فروشگاه تخفیفی است، منجر به برگزاری جشنواره های متعدد در طول سال و اجرای طرح کاتالوگ الکترونیکی در سراسر کشور شده است. «یکی بخر، دوتا بگیر»، «کمپین زمستانی مقرون به صرفه»، «خرید مقرون به صرفه» و «جشنواره یونیلیور» از جمله طرح ها و جشنواره هایی هستند که در گذشته توسط این فروشگاه های زنجیره ای برگزار می شد. به نظر می‌رسد جشنواره‌ها هم برای تامین‌کننده و هم برای مصرف‌کننده برد-برد هستند و اغلب به گرمی از سوی مشتریان استقبال می‌شوند.

شرکت موفق افوگ کروش در طراحی کاتالوگ الکترونیکی از دیگر تلاش های این فروشگاه برای مشارکت در تحویل کالاهای اولیه با تخفیف دائمی است تا به گسترش سبد خرید ایرانیان کمک کند. طرحی مرتبط با اجرای موفق افوز کروش.

به طور کلی باید گفت یکنواختی، برندسازی، حفظ کیفیت در عین کاهش قیمت، شفافیت و کنترل، ایجاد حس اعتماد در مشتریان، دادن حق انتخاب به آنها و … از دیگر ویژگی های کوروش افق است. علامت OK از دیگر ویژگی های افق کوروش است. در لوگوی افق کوروش، دایره هدف و فلش جهت رسیدن به هدف است. ظاهرا مدیران این فروشگاه با جدیت پیگیر مسائل هستند.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما