کاخ سفید در حال رایزنی با اسرائیل درباره عملیات در غزه هستیم


آفتاب نیوز :

کاخ سفید آمریکا از ادامه رایزنی با مقامات عالی رتبه رژیم صهیونیستی درباره آخرین تحولات غزه و احتمال عملیات نظامی این رژیم خبر داد.

به گزارش منابع خبری، کاخ سفید بعدازظهر دوشنبه به وقت تهران اعلام کرد: در حال گفت و گو با اسرائیل درباره برنامه های راهبردی و پیشگیرانه آن قبل از عملیات گسترده در غزه هستیم.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نیز روز یکشنبه با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلفنی گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «المیادین»، این هفتمین گفتگوی تلفنی بایدن و نتانیاهو از آغاز عملیات طوفان الاقصی است که مطبوعات صهیونیستی گزارش دادند که این گفتگو در سایه فشارهای آمریکا بر این کشور صورت گرفته است. رژیم صهیونیستی. به دلیل مسئله گروگان ها، عملیات زمینی را به تاخیر انداخت.

در تحولی دیگر، منابع صهیونیستی گزارش دادند که روند تسلیح صهیونیست ها با توزیع 300 قبضه تفنگ بین شهرک نشینان شمال رود اردن آغاز شد.

همزمان با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط نیروهای مقاومت فلسطین، منابع اسرائیلی از رسیدن درخواست مجوز تسلیحات به 100 هزار نفر خبر دادند. این در حالی است که پیش از این صهیونیست ها سالانه کمتر از 30 هزار درخواست مجوز حمل سلاح داشتند.

ایتامار بن گوئر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به بهانه کاهش روند عملیات هویت یابی مبارزان فلسطینی، روند صدور مجوز حمل سلاح را تسهیل کرد.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی مقامات رژیم صهیونیستی، در سه ماهه اول سال 2023، 12 هزار مجوز صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 280 درصد افزایش داشته است.

در پی حملات موشکی جنبش حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی، صهیونیست ها از ترس تلفات جانی در حال تخلیه شهرک های مرزی هستند. منابع اسرائیلی گزارش دادند که شهرک نشینان صهیونیست در حال تخلیه شهرک های همسایه لبنان هستند.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما